Menu

niedziela, 12 marca 2017

Lucky Ones

Od piątku nie opuszcza mnie dobry humor i cały czas zastanawiam się czy to wynik odpoczynku od szkoły czy może po prostu dobre filmy, muzyka i jedzenie (to ostatnie trzeba podkreślić) tak na mnie wpływają. Szczerze powiedziawszy mam nadzieję, że to nie z powodu tej pierwszej rzeczy, bo to by oznaczało, że od jutra całe moje optymistyczne nastawienie się skończy. Choć na tą chwilę muszę przyznać, że myśl o nadchodzącym tygodniu nie wydaje się być tak przytłaczająca jak zwykle (proszę, aby to się nie zmieniło w najbliższym czasie). Zakładam też, że to brak niezliczonej ilości kartkówek i sprawdzianów wpływa na moje całkiem niezłe samopoczucie.




               
              T-shirt - Allegro / Skirt - H&M / Jacket - Secondhand / Beret - Allegro

Share:

          2 komentarze  

2 komentarze:

  1. Ale masz fajnie, że masz tydzień bez sprawdzianów i kartkówek. Ja jutrzejszy -jakże kochany- poniedziałek zaczynam sprawdzianem #nie mogę się doczekać!
    Fajnie, że twoje samopoczucie jest spoko, wtedy od razu chce się coś robić ;)
    świetnie wyglądasz!
    Miłego wieczoru! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy skończyłam szkołę zaczęłam za nią bardzo, bardzo tęsknić :) myślę że to wszystko zależy od nauczycieli i klasy a ja i jedno i drugie miałam dobre. Wyglądasz super stworzyłaś świetny look!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Recent Posts

Categories

Unordered List

Text Widget

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Author Info

About me

Najbardziej problematyczną rzeczą na świecie jest dla mnie mówienie osobie, więc postaram się napisać tylko kilka najważniejszych rzeczy.
Nazywam się Aneta Wilk i aktualnie mam 16 lat. Mieszkam w małej miejscowości o nazwie Nowy Sącz. Muzyka, książki, moda to właściwie całe moje życie, jednak jeżeli chcesz mnie lepiej poznać wystarczy czytać moje posty. Do każdego z nich przelewam ważną cząstkę siebie.

KONTAKT
bluedaisy@onet.pl

Instagram

Facebook

Categories

Followers

About the Author

About Me!

Labels

featured Slider

Info

Like us

Copyright © BLUE DAISY | Powered by Blogger

Design by Anders Norén | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com