Menu

środa, 6 lipca 2016

All This Could Be Yours



Czy jest coś lepszego niż leżenie na hamaku z mrożoną kawą w ręce? Parząc przez pryzmat ostatnich dni z całą pewnością mogę stwierdzić, że nie. Uwielbiam to uczucie, gdy moim jedynym zmartwieniem jest, którą książkę wybrać dziś sobie do czytania i gdzie usiąść, aby znaleźć względny cień.





I tak to u mnie ostatnio wygląda. Czytanie książek przeplata się z jakimiś wyjściami ze znajomymi (okazuje się, że więcej niż 5 dni nie wytrzymam bez widzenia się z którymś z nich) a późne wieczory schodzą mi na oglądaniu filmów bądź seriali. 






Choć szczerze powiedziawszy w ostatnim czasie nie mogę zebrać żeby na poważnie zacząć coś nowego. Chyba odczuwam strach przed tym, że znowu spędzę kilka dni w pokoju starając się nadrobić wszystkie sezony.




Zmieniając temat na zdjęcia, które tu oto widać to muszę wam przyznać, że dość zabawnie było je robić. Stojąc tak sobie na tej ulicy, co chwilę spoglądałam czy gdzieś tam z tyłu nie zbliża się jakiś samochód. Przy czwartym zaczęło być to trochę uciążliwe, dlatego zapozowałam(mój komputer nie zna takiego słowa i zmienia je na zapolowałam lol) kilka razy i czas było zwijać manatki.




Jednak myślę, że mimo wszystko coś z tego wyszło i zdjęcia prezentują się w porządku.
Miłego dnia x.
Blouse - Secondhand / Skirt - H&M / Hat - Secondhand / Shoes - Truffle 

Share:

          7 komentarzy  

7 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, podoba mi się outfit. No i miejsce też jest ładne :)

    paczix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz świetne buty. Zdjęcia wyszły na prawdę uroczo. Życzę Ci aby błogie lenistwo trwało i trwało :)

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz prześlicznie ;**
    Mega ładna stylizacja, w moim stylu.
    Pasuje ci ten kapelusz.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja!
    Bardzo mi się podoba, a w szczególności buty.
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja bardzo mi się podoba! Nic dodać, nic ująć :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja i śliczne zdjęcia :)
    Podoba mi się bluzka ;)

    Byłabym wdzięczna za kliki
    Mój blog, zapraszam :*
    KONKURS ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń

Recent Posts

Categories

Unordered List

Text Widget

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Author Info

About me

Najbardziej problematyczną rzeczą na świecie jest dla mnie mówienie osobie, więc postaram się napisać tylko kilka najważniejszych rzeczy.
Nazywam się Aneta Wilk i aktualnie mam 16 lat. Mieszkam w małej miejscowości o nazwie Nowy Sącz. Muzyka, książki, moda to właściwie całe moje życie, jednak jeżeli chcesz mnie lepiej poznać wystarczy czytać moje posty. Do każdego z nich przelewam ważną cząstkę siebie.

KONTAKT
bluedaisy@onet.pl

Instagram

Facebook

Categories

Followers

About the Author

About Me!

Labels

featured Slider

Info

Like us

Copyright © BLUE DAISY | Powered by Blogger

Design by Anders Norén | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com