Menu

środa, 11 stycznia 2017

BYE BABY



Staram się powoli organizować sobie dzień tak, aby starczyło mi czasu na coś więcej niż nauka, jedzenie oraz nocne nadrabianie filmów i seriali. Jak widzicie w miarę mi to wychodzi, bo witam się z wami już po trzech dniach. Uznaję to za duży sukces, ponieważ ostatnie co o mnie można powiedzieć to to, że jestem systematyczną osobą.
Aktualnie gdzieś w tle leci mi jedna z piosenek The Killers a ja zastanawiam się czy dodać tu coś więcej. Bo właściwie to nie napisałam dzisiaj nic konkretnego, ale i tak trochę tekstu się tu znalazło. Sama po sobie zauważyłam, że nie lubię gdy ktoś rozpisuje się o czymś na pół strony (chyba, że jest to coś interesującego wtedy wiadomo sytuacja wygląda inaczej) dlatego, też staram się nie wstukiwać w klawiaturę tego co popadnie i na siłę przeciągać post w nieskończoność.
Dlatego żegnam się z wami żeby nikogo tu nie zanudzić i idę szukać jakiegoś filmu na wieczór.




\

               Sweater - Secondhand / Skirt - Orsay / Hat - Tally Weijl / Shoes - Bershka
Share:

          13 komentarzy  

13 komentarzy:

  1. I really love your post.
    So inspiring.
    Have a nice week.
    http://iamaliyankhan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam czytać długie posty <3
    xoxoklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie że uda Ci się być systematyczną mnie niestety nie wychodzi ;)


    Kinga Dobrowolska – blog
    Zapraszam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie lubię czytać postów "o niczym" Czasami warto sobie odpuścić długie teksty :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  5. ja preferuje krotkie teksty ;3
    cudowna stylizacja, ta czapka jest swietna!

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią, pozdrawiam!
    http://justemsi.blogspot.com/2017/01/lace.html nowy post ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo! już zaobserwowałam twojego bloga, jest naprawdę świetny :)

      Usuń
  6. Przypominasz mi policjantkę :D Super wyglądasz. Obserwuję.

    Gorąco pozdrawiam > Zapraszam na MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby prosty, ale bardzo seksowny strój :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili: NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa stylizacja :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie to wygląda przypominasz mi taką jedna panią co poznałam na statku :)
    Zapraszam do mnie -klik
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje!!!♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne zdjęcia! Podoba mi się twój blog :))
    Co powiesz na wspólną obs? Daj znać u mnie! ;)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz :) Ja wolę dłuższe wpisy, o ile są na jakiś konkretny temat a nie na przykład o pogodzie i narzekaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetna stylizacja! :)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Recent Posts

Categories

Unordered List

Text Widget

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Author Info

About me

Najbardziej problematyczną rzeczą na świecie jest dla mnie mówienie osobie, więc postaram się napisać tylko kilka najważniejszych rzeczy.
Nazywam się Aneta Wilk i aktualnie mam 16 lat. Mieszkam w małej miejscowości o nazwie Nowy Sącz. Muzyka, książki, moda to właściwie całe moje życie, jednak jeżeli chcesz mnie lepiej poznać wystarczy czytać moje posty. Do każdego z nich przelewam ważną cząstkę siebie.

KONTAKT
bluedaisy@onet.pl

Instagram

Facebook

Categories

Followers

About the Author

About Me!

Labels

featured Slider

Info

Like us

Copyright © BLUE DAISY | Powered by Blogger

Design by Anders Norén | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com