Menu

niedziela, 22 stycznia 2017

Hitchin' A Ride



W tle lecą mi od kilku godzin same spokojne piosenki  i jakoś tak popchnęły mnie do tego, aby usiąść i coś tu napisać. Mój dzień nie należał dzisiaj do zbyt produktywnych a to, dlatego, że ledwo mogę się ruszać. Czuję się tak jakbym wczoraj robiła ćwiczenia na wszystkie możliwe części mojego ciała a dzisiaj złapały mnie mocne zakwasy. Cóż wyglądało to nieco inaczej, ale prawdą jest, że miałam wczoraj nieco ruchu. Otóż byłam na koncercie Green Day w Krakowie. Samo wypowiadanie tego brzmi strasznie dziwnie, bo wciąż to do mnie nie dochodzi.
Nie mam zamiaru opowiadać tutaj szczegółowo w punktach tego jak wszystko wyglądało, ponieważ kogo interesuje np. to ile stałam w kolejce. Zamiast tego napiszę, że naprawdę świetnie się bawiłam. Usłyszałam po raz pierwszy swoje ukochane piosenki na żywo, śpiewałam na całe gardło, skakałam tyle, że pod koniec nie czułam już nóg i nabawiłam się kilku siniaków. A to wszystko w atmosferze przecudownej muzyki i ludzi.
P.S. Nie robiłam żadnych zdjęć, gdyż wyciągnięcie telefonu groziło natychmiastowym go wypadnięciem wśród tłumu, który cały czas skał i cię popychał. Poza tym też chciałam spędzić te 2,5h na dobrej zabawie, a nie nagrywaniu wszystkiego. 






                              Sweater - Secondhand / Skirt - Bershka / Beret - Allegro

Share:

          2 komentarze  

2 komentarze:

  1. Ale ty masz ładne włoski :) Piękny jest ten sweter, bardzo mi się podoba, fajnie w nim wyglądasz. Mój dzisiejszy dzień był dość produktywny, uczyłam się sporo na rozpoczęcie nowego tygodnia pracy w szkole :/ A także wyszłam z psem na dwór :)

    Gorąco pozdrawiam ! Zapraszam do mnie :) '

    zapraszam także do nas :)

    OdpowiedzUsuń

Recent Posts

Categories

Unordered List

Text Widget

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Author Info

About me

Najbardziej problematyczną rzeczą na świecie jest dla mnie mówienie osobie, więc postaram się napisać tylko kilka najważniejszych rzeczy.
Nazywam się Aneta Wilk i aktualnie mam 16 lat. Mieszkam w małej miejscowości o nazwie Nowy Sącz. Muzyka, książki, moda to właściwie całe moje życie, jednak jeżeli chcesz mnie lepiej poznać wystarczy czytać moje posty. Do każdego z nich przelewam ważną cząstkę siebie.

KONTAKT
bluedaisy@onet.pl

Instagram

Facebook

Categories

Followers

About the Author

About Me!

Labels

featured Slider

Info

Like us

Copyright © BLUE DAISY | Powered by Blogger

Design by Anders Norén | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com