Menu

niedziela, 12 czerwca 2016

The Rhythm Of Night



Wieczory są najlepszą częścią mojego dnia, naprawdę. Zbliża się północ, a ja mogę robić dosłownie wszystko, podlewać kwiatki, sprzątać, gotować, układać ubrania, po prostu wszystko. Sama nie wiem skąd się to bierze, bo są takie dni, że całe popołudnie nie mam na nic ochoty, nic mi się nie chce a później nagle nadchodzi wieczór a we mnie budzi się jakaś energia, która dziwnym trafem była uśpiona wtedy gdy jej najbardziej potrzebowałam. Tak czy inaczej to właśnie wieczorami najlepiej mi jest usiąść przed laptopem i zacząć pisać. Jakaś taka wewnętrzna blokada łatwiej się przełamuje gdy na zegarku dochodzi godzina 12 w nocy. 



No a teraz tradycyjnie kilka zdań na temat ubrań. Zacznę może od mojej ulubionej rzeczy a mianowicie sukienki, bo to co widać na zdjęciu jest sukienką, jednak w mojej szafie raczej nigdy nie będzie pełnić tej oto funkcji. Macie czasami tak, że zobaczycie jedną rzecz i nagle BUM w waszej głowie tworzy się cała stylizacja bazująca na tej właśnie rzeczy. Cóż w moim przypadku właśnie tak było, przechadzałam się po jednym z lumpeksów i nagle w oczy rzucił mi się ten oto ładny materiał. Co tu dużo mówić, miłość od pierwszego wejrzenia (te drobne stokrotki naprawdę mnie urzekły). 




Tak sobie teraz myślę, że na temat spodenek i koszulki właściwie nie mam zbyt dużo do powiedzenia. Jak widać na zdjęciach obydwie rzeczy są czarne i myślę że naprawdę fajnie komponują się z tą sukienką. 

Swoją drogą to poszukuje kolejnych czarnych spodenek tylko tym razem dla odmiany chciałabym żeby były całe wykonane z jeansu, a gdyby miały guziki to już w ogóle było by świetnie. Widzę że moje rozważania idą już w niezbyt ciekawym kierunku, więc na tym może zakończę dzisiejszy post.  Coś czuję że pisząc dalej podzieliłabym się z wami całą listą potrzebnych ubrań, które muszę w najbliższym czasie kupić. 

Miłego wieczoru x.









Dress - Secondhand / Shorts - Bershka / T-shirt - H&M / Hat - Secondhand 
Share:

          3 komentarze  

3 komentarze:

  1. Fajna sesja :D
    nijaka-jak-inni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka raczej nie w moim stylu, ale w Twojej stylizacji wymiata!

    http://sisters-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, elegancko.

    OdpowiedzUsuń

Recent Posts

Categories

Unordered List

Text Widget

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Author Info

About me

Najbardziej problematyczną rzeczą na świecie jest dla mnie mówienie osobie, więc postaram się napisać tylko kilka najważniejszych rzeczy.
Nazywam się Aneta Wilk i aktualnie mam 16 lat. Mieszkam w małej miejscowości o nazwie Nowy Sącz. Muzyka, książki, moda to właściwie całe moje życie, jednak jeżeli chcesz mnie lepiej poznać wystarczy czytać moje posty. Do każdego z nich przelewam ważną cząstkę siebie.

KONTAKT
bluedaisy@onet.pl

Instagram

Facebook

Categories

Followers

About the Author

About Me!

Labels

featured Slider

Info

Like us

Copyright © BLUE DAISY | Powered by Blogger

Design by Anders Norén | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com