Menu

środa, 22 czerwca 2016

Say You Will



Już jutro czeka mnie nieoficjalne zakończenie roku. Jak tak sobie o tym myślę wydaje się to być naprawdę zabawne. No, bo przecież niedawno był wrzesień, co ja mówię niedawno zaczęłam naukę w gimnazjum, a teraz czas się żegnać.




Właściwie to nie sądziłam, że w tych ostatnich dniach będę taka bierna na wszystko inne. Chodź z drugiej strony lepsze to niż myśli w stylu: teraz wszystko się zmieni, nic już nie będzie takie samo itd. (to zdecydowanie nie dla mnie). 




Ktoś ostatnio stwierdził, że koniec gimnazjum to początek nowego etapu życia. I tak jest. I tak nie jest. Właściwie dla każdego ma to inne znaczenie. Niektórzy mogą skończyć w tej samej szkole ze swoimi przyjaciółmi, a inni od września zostaną zupełnie ”sami”. 




Ja w pewnym sensie mogę należeć do tej drugiej grupy, ale jakoś szczególnie mi to nie przeszkadza. Poznawanie nowych osób ma w sobie naprawdę dużo plusów, a ze znajomymi z ostatnich lat niezależnie od tego gdzie będę mogę utrzymywać kontakt.





Nie jestem pewna, dokąd prowadzi dalsza analiza mojej przyszłości, dlatego to dobry moment żeby ją zakończyć. Jednak, jeżeli mogę wam przekazać jakąś mądrą rzec, która ostatnio dość często siedzi mi w głowie, to pamiętajcie, żeby nie przejmować się tak bardzo przyszłością. Myślcie o niej, ale wiedźcie też, że co ma być to będzie, po prostu. Nie zmienicie tego, a przejmowanie się zawczasu nic wam nie da.




I teraz już naprawdę się żegnam.
Miłego dnia x.

Overalls – H&M / Shoes- Bershka
Share:

          1 komentarz  

1 komentarz:

Recent Posts

Categories

Unordered List

Text Widget

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Author Info

About me

Najbardziej problematyczną rzeczą na świecie jest dla mnie mówienie osobie, więc postaram się napisać tylko kilka najważniejszych rzeczy.
Nazywam się Aneta Wilk i aktualnie mam 16 lat. Mieszkam w małej miejscowości o nazwie Nowy Sącz. Muzyka, książki, moda to właściwie całe moje życie, jednak jeżeli chcesz mnie lepiej poznać wystarczy czytać moje posty. Do każdego z nich przelewam ważną cząstkę siebie.

KONTAKT
bluedaisy@onet.pl

Instagram

Facebook

Categories

Followers

About the Author

About Me!

Labels

featured Slider

Info

Like us

Copyright © BLUE DAISY | Powered by Blogger

Design by Anders Norén | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com