Menu

czwartek, 2 czerwca 2016

Sweet Louise



 
I znowu znalazłam się w tej niezręcznej chwili, kiedy nie wiem jak zacząć i co w ogóle napisać, aby miało jakikolwiek sens. Jednak musicie mi to wybaczyć, dopiero zaczynam i się uczę. Mam nadzieję, że z czasem będzie mi łatwiej i siadając przed laptopem BUM milion pomysłów przyjdzie mi do głowy a ja nie będę musiała przejmować się czymś takim jak sensowny początek posta. 



  Co do zdjęć to muszę wam powiedzieć, że mam mieszane uczucia a propos tej sukienki. Z jednej strony wydaje mi się, że wygląda okej. Ładny kolor, te małe kwiatki też mi się podobają, fason idealny dla mnie (uwielbiam rozkloszowane sukienki i spódnice). 



Wszystko byłoby świetnie gdyby nie dwie rzeczy: po pierwsze jakakolwiek próba schylenia się czy też podniesienia rąk do góry skończy się niestety pokazaniem światu tych rzeczy, których widzieć nigdy nie powinien.


 
 Druga sprawa dotyczy tego, że ta oto sukienka ze swoim rękawem ¾  nie daje człowiekowi możliwości funkcjonowania w wakacje. Choć będąc szczerą funkcjonowanie w większości z moich sukienek w lecie graniczy z cudem, no chyba, że jest godzina 21 i nareszcie robi się chłodniej. Za to jest świetną opcją na wiosnę, kiedy temperatura jest niższa i pozwala człowiekowi żyć.

 


                                    Dress - H&M / Jacket and Hat - Secondhand / Shoes - Bershka 



Share:

          2 komentarze  

2 komentarze:

  1. Jak dla mnie bomba, tylko zdjęcia mogłyby być większe :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancko i z klasą.

    OdpowiedzUsuń

Recent Posts

Categories

Unordered List

Text Widget

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Author Info

About me

Najbardziej problematyczną rzeczą na świecie jest dla mnie mówienie osobie, więc postaram się napisać tylko kilka najważniejszych rzeczy.
Nazywam się Aneta Wilk i aktualnie mam 16 lat. Mieszkam w małej miejscowości o nazwie Nowy Sącz. Muzyka, książki, moda to właściwie całe moje życie, jednak jeżeli chcesz mnie lepiej poznać wystarczy czytać moje posty. Do każdego z nich przelewam ważną cząstkę siebie.

KONTAKT
bluedaisy@onet.pl

Instagram

Facebook

Categories

Followers

About the Author

About Me!

Labels

featured Slider

Info

Like us

Copyright © BLUE DAISY | Powered by Blogger

Design by Anders Norén | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com