Menu

niedziela, 26 czerwca 2016

Colours



Cześć i czołem! Wracam dziś do was z kolejną stylizacją. Ostatnio robiłam małe porządki w szafie i pozbyłam się wszystkich (no może prawie) czarnych rzeczy. Jest to dla mnie przeogromny sukces zważywszy na to, że przez ostatnie trzy lata to właśnie czarne ubrania stanowiły podstawę mojej garderoby.




 I choć na początku nie byłam pewna czy warto podążać w kierunku wszelakich wzorków i bardziej żywych kolorów, to teraz myślę, że właściwie była to słuszna decyzja. Wychodząc gdzieś przynajmniej nie czuję się jak zdychająca istotka.




Co do sukienki, którą widać na zdjęciach to ostatnio usłyszałam, że wygląda jak fartuszek. Porównanie do kury domowej, które zafundował mi mój brat jednak po mnie spłynęło, nie sprawiając, że przestałam ją uwielbiać. Dla mnie jest ona jednym z lepszych zakupów w ostatnim czasie.




Swoją drogą to dość zabawne jak niektóre ubrania mogą zmienić twoje postrzeganie niektórych rzeczy ( i nie mam tutaj na myśli tego, że dzięki tej sukience stałam się innym człowiekiem). Od podstawówki nie cierpiałam czerwonych ubrań, bodajże w drugiej klasie moja mama kupiła mi jedną z najbrzydszych jak mi się wtedy wydawało bluzek. 




Jednak, jako ośmiolatka nie miałam zbyt dużo do powiedzenia w sprawie moich ubrań. I tak oto chodziłam sobie w tej bluzeczce. Była to moja ostatnia czerwona rzecz do czasu, gdy nie znalazłam tej sukienki. Śmieszny jest fakt, że mój uraz do czerwonych ubrań nagle zniknął i raczej nie stanowi dla mnie problemu kupno kolejnych.





Miłego dnia x.

Dress – Secondhand 
Shoes-Truffle
Share:

          3 komentarze  

3 komentarze:

  1. Nie umiałabym zrezygnować z większości czarnych ubrań, chociaż fakt- staram się ubierać w kolory :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja fajnie się prezentuje, a sukienka jest bardzo ładna ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne buty!

    zapraszam do siebie po inspiracje :) > https://alekli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Recent Posts

Categories

Unordered List

Text Widget

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Author Info

About me

Najbardziej problematyczną rzeczą na świecie jest dla mnie mówienie osobie, więc postaram się napisać tylko kilka najważniejszych rzeczy.
Nazywam się Aneta Wilk i aktualnie mam 16 lat. Mieszkam w małej miejscowości o nazwie Nowy Sącz. Muzyka, książki, moda to właściwie całe moje życie, jednak jeżeli chcesz mnie lepiej poznać wystarczy czytać moje posty. Do każdego z nich przelewam ważną cząstkę siebie.

KONTAKT
bluedaisy@onet.pl

Instagram

Facebook

Categories

Followers

About the Author

About Me!

Labels

featured Slider

Info

Like us

Copyright © BLUE DAISY | Powered by Blogger

Design by Anders Norén | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com