Menu

niedziela, 19 czerwca 2016

Lurk



Ostatnim czasem bardzo polubiłam niedziele, takie krótkie stwierdzenie na początek. Nic za bardzo nie muszę robić i dzięki temu czas mija mi zwykle na czytaniu książek lub oglądaniu seriali (ostatnio zdecydowanie preferuję to drugie). 








Chociaż tak szczerze powiedziawszy jestem trochę okropna pod tym względem. Zacznę oglądać jeden serial, wszystko super, ale potem mija jakiś tydzień, w którym zdążyłam obejrzeć kilka sezonów i mam dosyć.














Nie kończąc jednego zaczynam kolejny i tak przez większość czasu. Może powinnam się przerzucić na oglądanie filmów, wtedy przynajmniej nie przywiązuje się tak do bohaterów i w sumie całej fabuły. Jednak, jeżeli znacie jakieś fajne seriale, na które warto stracić czas to piszcie, nie mam jakiś większych planów na kolejne kilka dni. 






Dress&Jacket – Secondhand
Shoes- Truffle
Share:

          1 komentarz  

1 komentarz:

  1. teraz mając nadmiar czasu, równiez oglądam tylko seriale hahah <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń

Recent Posts

Categories

Unordered List

Text Widget

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Author Info

About me

Najbardziej problematyczną rzeczą na świecie jest dla mnie mówienie osobie, więc postaram się napisać tylko kilka najważniejszych rzeczy.
Nazywam się Aneta Wilk i aktualnie mam 16 lat. Mieszkam w małej miejscowości o nazwie Nowy Sącz. Muzyka, książki, moda to właściwie całe moje życie, jednak jeżeli chcesz mnie lepiej poznać wystarczy czytać moje posty. Do każdego z nich przelewam ważną cząstkę siebie.

KONTAKT
bluedaisy@onet.pl

Instagram

Facebook

Categories

Followers

About the Author

About Me!

Labels

featured Slider

Info

Like us

Copyright © BLUE DAISY | Powered by Blogger

Design by Anders Norén | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com