Menu

czwartek, 22 września 2016

Milk and Cookies




Chyba w końcu nadszedł ten moment, w którym mogę stwierdzić, że nadeszła jesień. Na tym blogu jest to coś na kształt dużej rzeczy zważywszy na to, że przez prawie całe wakacje narzekałam na to jak bardzo gorąco mi jest i jak to słońce wręcz mnie zabija. No i teraz, gdy temperatura spadła poniżej tych 20 stopni nareszcie czuję, że żyję. No pomijając może te kilka dni w tygodniu, kiedy muszę wychodzić z domu przed 7 i wyglądam jak zombie.





A tak poza tym chciałabym stwierdzić, jako świeżo upieczona licealistka, że liceum ssie, a przynajmniej to moje. I choć chciałabym trochę ponarzekać o tym, że nie umiem sobie zorganizować dnia i nie mam na nic czasu, nie będę tu tego robić. Kiedyś wspomniałam, że nie chcę tu przelewać moich negatywnych emocji i wciąż się tego trzymam.





Jednak nawiązując tak trochę do liceum podzielę się z wami moim krótkim rozważaniem lub wywodem, jak kto woli. No, więc sprawa wygląda tak, że przez całe gimnazjum starałam się omijać kawę szerokim łukiem. I wiem, że teraz niektórzy z was myślą, co jest z tobą nie tak dziewczyno? 
Cóż sama nie jestem pewna, po prostu jakoś tak stwierdziłam, że niepotrzebny mi taki nałóg. Zresztą rozpuszczalna kawa nawet mi jakoś szczególnie nie smakuje. No i teraz przechodzimy do sedna historii. A brzmi ono następująco, mamy drugi (a może trzeci) tydzień szkoły, a ja już nie wyobrażam sobie funkcjonować bez kofeiny.







Tak, więc moje gimnazjalne stwierdzenia, że kawa przecież nie jest mi potrzebna do tego, aby jakoś funkcjonować były błędne. Dziękuję ci liceum !

                     T-shirt & Jacket - Secondhand / Skirt - Vintage / Shoes - Converse
Share:

          Brak komentarzy  

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Recent Posts

Categories

Unordered List

Text Widget

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Author Info

About me

Najbardziej problematyczną rzeczą na świecie jest dla mnie mówienie osobie, więc postaram się napisać tylko kilka najważniejszych rzeczy.
Nazywam się Aneta Wilk i aktualnie mam 16 lat. Mieszkam w małej miejscowości o nazwie Nowy Sącz. Muzyka, książki, moda to właściwie całe moje życie, jednak jeżeli chcesz mnie lepiej poznać wystarczy czytać moje posty. Do każdego z nich przelewam ważną cząstkę siebie.

KONTAKT
bluedaisy@onet.pl

Instagram

Facebook

Categories

Followers

About the Author

About Me!

Labels

featured Slider

Info

Like us

Copyright © BLUE DAISY | Powered by Blogger

Design by Anders Norén | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com