Menu

niedziela, 26 lutego 2017

You Can't Catch Me



Dzień dobry (a właściwie dobry wieczór) wszystkim. Minęło sporo czasu odkąd zdecydowałam się postawić na cały czarny outfit. Muszę przyznać, że trochę mi tego brakowało.  W gimnazjum to czerń stanowiła 90% procent mojej szafy i dopiero w tamtym roku stwierdziłam, że może wprowadzę do niej jeszcze jakieś kolory. Decyzja była słuszna, a moje stylizacje stały się trochę bardziej ciekawe, jednak od czasu do czasu wciąż lubię wracać do okresu moich gimnazjalnych upodobań. No i prawdopodobnie tęskniłam też za komentarzami w stylu znowu wyglądasz jakbyś wybierała się na pogrzeb





            T-shirt - H&M / Pants - Secondhand / Shoes - Converse / Beret - Allegro
Share:

          3 komentarze  

3 komentarze:

  1. Looks great! Love all your black look!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  2. urocza ta czapeczka choć nie w moim stylu ale do ciebie pasuje <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapka dodaje ci uroku. Pozdrawiam cieplutko :)

    Nowy post, http://anggiex3.blogspot.com/
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Recent Posts

Categories

Unordered List

Text Widget

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Author Info

About me

Najbardziej problematyczną rzeczą na świecie jest dla mnie mówienie osobie, więc postaram się napisać tylko kilka najważniejszych rzeczy.
Nazywam się Aneta Wilk i aktualnie mam 16 lat. Mieszkam w małej miejscowości o nazwie Nowy Sącz. Muzyka, książki, moda to właściwie całe moje życie, jednak jeżeli chcesz mnie lepiej poznać wystarczy czytać moje posty. Do każdego z nich przelewam ważną cząstkę siebie.

KONTAKT
bluedaisy@onet.pl

Instagram

Facebook

Categories

Followers

About the Author

About Me!

Labels

featured Slider

Info

Like us

Copyright © BLUE DAISY | Powered by Blogger

Design by Anders Norén | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com