Menu

wtorek, 30 sierpnia 2016

#1 Favourite Songs of Summer 2k16







                       













                    










                                             Two Door Cinema Club - What You Know
                                        The Killers - Just Another Girl 
                                       Red Hot Chili Peppers - Dark Necessities 
                                       Melanie Martinez - Sippy Cup
                                      Bastille - Daniel In The Den
                                      Barns Courtney - Hands
                                     The Neighbourhood - Lurk 
                                     Basic Vacation - Jamie 



Dzien dobry wszystkim ! Przychodzę dzisiaj do was z czymś zupełnie nowym na moim blogu. Postanowiłam zacząć nową serię? sama nie wiem jak to nazwać. Ogólnie chodzi po prostu o to, że raz na jakiś czas będę się z wami dzielić piosenkami, których najczęściej słuchałam. A dziś jest czas na muzyczne podsumowanie tegorocznych wakacji. 


Hi Guys!  So today I'm back with another post. First of the new series where I'm gonna share with you my favourite songs. And today is time to summarize my summer playlist. I hope you enjoy it ! 























Share:

          Brak komentarzy  

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Recent Posts

Categories

Unordered List

Text Widget

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Author Info

About me

Najbardziej problematyczną rzeczą na świecie jest dla mnie mówienie osobie, więc postaram się napisać tylko kilka najważniejszych rzeczy.
Nazywam się Aneta Wilk i aktualnie mam 16 lat. Mieszkam w małej miejscowości o nazwie Nowy Sącz. Muzyka, książki, moda to właściwie całe moje życie, jednak jeżeli chcesz mnie lepiej poznać wystarczy czytać moje posty. Do każdego z nich przelewam ważną cząstkę siebie.

KONTAKT
bluedaisy@onet.pl

Instagram

Facebook

Categories

Followers

About the Author

About Me!

Labels

featured Slider

Info

Like us

Copyright © BLUE DAISY | Powered by Blogger

Design by Anders Norén | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com