Menu

czwartek, 25 sierpnia 2016

Sun Shy



Ostatni tydzień wakacji powinien chyba mnie wprawiac w nastrój narastającej rozpaczy, a jednak o dziwo nie czuję się źle. Co więcej jakieś tam wyczekiwanie liceum ciągle się powiększa, a właściwie wyczekiwanie spotkania z nowymi ludźmi. Bo wiadomość o tym, że zaczynam znowu naukę nie dochodzi jeszcze do mojego mózgu.

Thinking about last days of summer should be sad and hopeless and maybe even depressing but for some reason I feel alright and kinda excited. It's all because of new people who I'll meet in few days but when I think about all this study yeah my excitement is ending.







Choć zauważyłam bardzo smutny aspekt powrotu do szkoły (i nie mówię tu o tym, że trzeba się podnieść z łóżka wcześniej niż o 10) a mianowicie to, że skończy mi się mój czas, w którym mogę sobie spokojnie gotować.

But there's one thing that makes me sad (and I'm not saying about sleeping to 6 A.M.) When September will start my cooking time is ending.






W te wakacje, choć nie, to zaczęło się dopiero w sierpniu, zaczęłam gotować. Pierwszy raz w swoim życiu sama z siebie (moi znajomi twierdzili, że ktoś mnie do tego zmusił) postanowiłam robić sobie wszystkie posiłki.

In this summer I started cooking (and it's not because someone forced me to do this, that's what my friends thought) It's the first time of my life when I finally can make the whole meal on my own.








I tak zdaje sobie sprawę, że dla innych może to nie być niczym szczególnym, jak i interesującym ale ja to aktualnie przeżywam. No bo proszę was jeszcze kilka miesięcy temu bym nawet nie pomyślała o tym, że będę umiała zrobić sobie SAMA cały obiad i co najważniejsze będzie to naprawdę dobry obiad. 

And yes I know that cooking may be not a big deal for you guys but hey it's a big deal for me right now. Few months ago I don't even think about making a dinner ON MY OWN.










T-shirt - Secondhand / Shorts - Bershka / Shoes - Converse / Bandanna - Vintage 
Share:

          1 komentarz  

1 komentarz:

  1. Ja też jestem ciekawa nowej szkoły, nowych ludzi :D
    Gotowanie to świetna sprawa i ja na przykład nie rozumiem ludzi, którzy nie potrafią sami niczego ugotować ;)

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Recent Posts

Categories

Unordered List

Text Widget

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Author Info

About me

Najbardziej problematyczną rzeczą na świecie jest dla mnie mówienie osobie, więc postaram się napisać tylko kilka najważniejszych rzeczy.
Nazywam się Aneta Wilk i aktualnie mam 16 lat. Mieszkam w małej miejscowości o nazwie Nowy Sącz. Muzyka, książki, moda to właściwie całe moje życie, jednak jeżeli chcesz mnie lepiej poznać wystarczy czytać moje posty. Do każdego z nich przelewam ważną cząstkę siebie.

KONTAKT
bluedaisy@onet.pl

Instagram

Facebook

Categories

Followers

About the Author

About Me!

Labels

featured Slider

Info

Like us

Copyright © BLUE DAISY | Powered by Blogger

Design by Anders Norén | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com