Menu

czwartek, 18 sierpnia 2016

Unstoppable

Dzień dobry wszystkim ! Choć po namyśle stwierdzam, że nie taki dobry. Z przykrością dochodzi do mnie, że wielkimi krokami zbliża się wrzesień i to nie są żarty. Cóż jak to zwykle bywa, czuję się kompletnie nieprzygotowana na nowy rok szkolny. 

Hi everyone ! So September is getting close and that's not a joke. As it's every year I'm not ready at all, hope it'll change someday (probably it won't). Another sad fact from my life.





















Prawdopodobnie jeszcze przez jakiś tydzień żyłabym w nieświadomości tego, że sierpień naprawdę się kończy. Jednak mój YT został zalany filmikami z serii back to school. Z jednej strony nawet nie chcę mi się ich oglądać, bo wtedy poczuję definitywny koniec spania do południa jak i całego lenistwa towarzyszącego mi ostatnim czasem. Ale patrząc na to inaczej, może chociaż uda mi się zorganizować i poukładać te wszystkie rzeczy w związku z powrotem. Tak sobie teraz myślę, że ja nawet nie mam piórnika.




I would live with belief for next few days that I have a lot of time until school will start. But my Youtube is full of back to school videos and that's not help me. For another maybe because of this I finally organize all this school things. 























Swoją drogą zauważyłam, że tym razem myśląc o szkole w mojej głowie nie pojawiają się od razu same negatywne myśli. Cóż w tym roku idę do pierwszej liceum więc trochę nowych rzeczy mnie tam czeka. O dziwo nie czuję stresu ani zdenerwowania (no chyba, że tym jak się nie zgubić w tej nowej szkole) tylko coś na kształt ekscytacji. 


By the way I realized thoughts about this school year are not all negative. I go to high school, it's new school, new people and I feel kinda excited. 



Prawdopodobnie za kilka miesięcy albo nawet tygodni będę myślała o tym jak niedorzeczna byłam aby w jednym zdaniu zawrzeć słowa szkoła i ekscytacja.

Probably in few weeks I'll regret this words and think about how stupid I was. But who knows ?
Have a nice day! 






















Miłego dnia x.
Overall - H&M / Jacket - Secondhand / Shoes - Converse / Sunglasses - Bershka 



Share:

          8 komentarzy  

8 komentarzy:

  1. Chyba mało kto się cieszy na powrót do porannego wstawania - a ja tymbardziej,haha.
    Sama odczuwałam jeszcze tak nie dawno stres związany z nową szkołą, jednak bardziej było to spowodowane: "Czy poznam kogoś normalnego?". Szybko wyszłam na prostą, jednak stres co do liceum a gimnazjum się różni. Chociaż pewnie w moim przypadku różnicy nie będę widzieć, hah. Przekonam się za dwa lata szkolne.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia.
    Czyli nie tylko ja jestem taka, że nawet nic nie przygotowałam do szkoły.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja filmiki z serii back to school na YT byłam w stanie znaleźć już pod koniec lipca, czym byłam bardzo zszokowana!
    Powodzenia w nowej szkole! Żebyś się nie zgubiła haha
    Obserwuję :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie rozumiem, dlaczego wszyscy rozpaczają nad wrześniem - od zawsze tak było i zawsze będzie. I nasze narzekania i żale nic nie zmienią, tylko zepsują nam humor.

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. My też idziemy we wrześniu do pierwszej klasy liceum i trochę się z tego powodu stresujemy. Mamy nadzieję, że nie będzie tak zle jak się wydaje :).
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety do września coraz bliżej..
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/photo-6_20.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, fantastic outfit! Great dress.
    P.S Would you like to follow each other? Write about it on my blog.
    Blog: www.glaringwaves.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/glaringwaves

    OdpowiedzUsuń
  8. LOVE your dress. It's stunning!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdpowiedzUsuń

Recent Posts

Categories

Unordered List

Text Widget

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Author Info

About me

Najbardziej problematyczną rzeczą na świecie jest dla mnie mówienie osobie, więc postaram się napisać tylko kilka najważniejszych rzeczy.
Nazywam się Aneta Wilk i aktualnie mam 16 lat. Mieszkam w małej miejscowości o nazwie Nowy Sącz. Muzyka, książki, moda to właściwie całe moje życie, jednak jeżeli chcesz mnie lepiej poznać wystarczy czytać moje posty. Do każdego z nich przelewam ważną cząstkę siebie.

KONTAKT
bluedaisy@onet.pl

Instagram

Facebook

Categories

Followers

About the Author

About Me!

Labels

featured Slider

Info

Like us

Copyright © BLUE DAISY | Powered by Blogger

Design by Anders Norén | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com