Menu

poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Drop Out

Zdaje sobie sprawę, że dwa miesiące prowadzenia bloga to niedługo, ba to właściwie tyle co nic. Jednak ja naprawdę, naprawdę chciałabym się nauczyć pisać jakieś sensowne wstępy. Za każdym razem jedyne co mi przychodzi do głowy to krótkie powitanie, a mianowicie część i czołem. A później kompletna pustka...

I know that having a blog for two months it's not too long. I know but it doesn't change the fact that I really really wish write a good beginning of this posts. Every time I want write something smart or just funny the only thing that's in my head is just "Hi Friends..."



Zauważyłam też, że dość dawno nie pisałam nic stricte o ubraniach, które mam na sobie. Cóż dzisiaj też nie jest dzień w którym to zrobię (ale już wkrótce). Swoją drogą jeżeli zauważycie, że włączył mi się tryb marudy (a często tak bywa) to przepraszam, naprawdę. Wiem, że jestem wtedy wkurzająca.

By the way I realize that it's been a while since I written something about clothes, only clothes. But it's not a day when I'm going to do it (not yet).  
Oh and by the way (second time) I've got a feeling I'm gonna sound like a complainer and I'm really sorry because of that. I know how annoying I can be.






Bo wiecie ostatnio chodzi za mną takie uczucie, że powinnam wyrzucić z siebie te wszystkie negatywne emocje. A czy jest na to lepszy sposób niż ponarzekanie sobie tak przez ok. 10 min? Nie ma (no a przynajmniej dla mnie).

I think lately I've got to many negative emotions and that's why I need to complain. It's the best way to dump it (leastways for me).


Jednak nie chcę żeby ten blog stał się miejscem w którym wyrzucam swoją frustrację. Nie chcę sprawiać, żeby komuś się popsuł humor czy coś takiego. Tak więc po prostu zaczepie pierwszą spotkaną osobę w domu i troszeczkę, minimalnie ponarzekam.
But I don't want this blog be a place when I complain all the time. If someone would be have a bad mood because of me, nope I definitelly shouldn't complain here. This blog has to be funny and positive. 
&



Zmieniając temat i właściwe już kończąc chciałabym tylko krótko wspomnieć, że planuję zacząć dodawać tutaj kilka rzeczy znaczenie różniących się od standardowych postów. Wydaje mi się jednak, że nie ma większego sensu teraz mówić czego dokładnie będą one dotyczyły. Z czasem na pewno zobaczycie.
Miłego dnia wszystkim x.

Oh and I've got some news. As soon as possible I'll start post here new kind of posts. I don't want to tell what is going to be now but I think you'll see this in few weeks.
Have a nice day!


Blouse - Secondhand / Pants - H&M / Shoes - Truffle / Hat - Secondhand

Share:

          Brak komentarzy  

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Recent Posts

Categories

Unordered List

Text Widget

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Author Info

About me

Najbardziej problematyczną rzeczą na świecie jest dla mnie mówienie osobie, więc postaram się napisać tylko kilka najważniejszych rzeczy.
Nazywam się Aneta Wilk i aktualnie mam 16 lat. Mieszkam w małej miejscowości o nazwie Nowy Sącz. Muzyka, książki, moda to właściwie całe moje życie, jednak jeżeli chcesz mnie lepiej poznać wystarczy czytać moje posty. Do każdego z nich przelewam ważną cząstkę siebie.

KONTAKT
bluedaisy@onet.pl

Instagram

Facebook

Categories

Followers

About the Author

About Me!

Labels

featured Slider

Info

Like us

Copyright © BLUE DAISY | Powered by Blogger

Design by Anders Norén | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com