Menu

niedziela, 7 sierpnia 2016

Amor

Dzień dobry! Muszę powiedzieć, że znowu mam wrażenie jakby nie było mnie tu długi czas. Jednak tak szczerze to nawet nie jestem pewna ile minęło. Dni lecą mi albo tak szybko, że nie wiem kiedy kończy się tydzień albo ciągną w nieskończoność. Nie ma nic pomiędzy.

Hi Friends ! So today I'm back with another post. Again I feel like it was long time no speak. But it's because of my days go so fast and i don't even know when the week ends.



Ostatnim czasem porzuciłam oglądanie seriali na rzecz książek. Mogę tylko powiedzieć, nareszcie! Zdecydowanie za długo z tym zwlekałam. No i jak to stwierdziła moja mama nareszcie się trochę odmużdrze. 
Anyway after few weeks full of series I decided to take a break and go back to my another big love, it means books. What can I say, finally! I almost forgot this feeling when I can just read and everything else has no matter. 





No dobrze a teraz zmieniając temat, kilka słów co do dzisiejszej stylówy. Pisałam ostatnio, że ten dzień w którym znowu piszę o ubraniach jeszcze nie nadszedł. No cóż dzisiaj to się zmieni (a przynajmniej taką mam nadzieję).


Ktoś mi powiedział, że to taka trochę festiwalowa stylówa. I właściwie się z tym zgadzam (szkoda tylko, że już dawno po np. takim Openerze).

Ok so I think it's a good moment to say few words about outfit because yeah it's been a while. My friend told me it's a cool festival look. I totally agree. In fact when I bought this sweater I thought I bring it out from closet in October or later. 



Swoją drogą kupując ten sweter nastawiałam się raczej, że założę go gdzieś tak na jesień. Jednak pogoda w tę wakacje naprawdę mnie zaskakuje (w pozytywnym znaczeniu). W końcu nie pamiętam kiedy miałam okazję założyć krótkie spodenki a do tego sweter i co najważniejsze nie umierać przy tym z gorąca lub też zimna. 



Także podsumowując pogoda w tę wakacje jest idealna dla kogoś kto nie przepada za smażeniem się w słońcu. 
Miłego dnia x.

And now I'm here with sweater and shorts and I'm not dying because of weather. In this country it's a really big news.

Sweater - Reserved / Shorts - Bershka /  Hat - Tally Weijl / Backpack - Secondhand / Shoes - Converse 


Share:

          1 komentarz  

In ,

1 komentarz:

Recent Posts

Categories

Unordered List

Text Widget

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Author Info

About me

Najbardziej problematyczną rzeczą na świecie jest dla mnie mówienie osobie, więc postaram się napisać tylko kilka najważniejszych rzeczy.
Nazywam się Aneta Wilk i aktualnie mam 16 lat. Mieszkam w małej miejscowości o nazwie Nowy Sącz. Muzyka, książki, moda to właściwie całe moje życie, jednak jeżeli chcesz mnie lepiej poznać wystarczy czytać moje posty. Do każdego z nich przelewam ważną cząstkę siebie.

KONTAKT
bluedaisy@onet.pl

Instagram

Facebook

Categories

Followers

About the Author

About Me!

Labels

featured Slider

Info

Like us

Copyright © BLUE DAISY | Powered by Blogger

Design by Anders Norén | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com